Veckans citat

The more you claim your own destiny, the easier it will be to love unconditionally. The more you love, the more comfortably you'll fit in with all sorts of people.

Martha Beck



tisdag 26 augusti 2008

Bloggen har fått en utmärkelse!



Jag blev jätteglad när Malve gav mig utmärkelsen "I Love Your Blog" med motiveringen "Din blogg är en stor inspirationskälla".

Mina egna nomineringar är bloggar jag ofta hämtar inspiration från och ibland lånar inlägg av. De handlar om personlig utveckling, karriär och framgång, tips för allt ifrån att organisera vardagen till att bryta upp och börja ett helt nytt liv. Abrams är psykolog och skriver vid sidan om många intressanta psykologiska ämnen även svar på olika frågor. Och Lifeboost ger boktips på området personlig utveckling. De flesta bloggar är från USA då det finns ett större intresse för mental träning och personlig utveckling där. Men det är på gång i Sverige också tycker jag!
  1. Dumb Little Man
  2. Paul's Tips
  3. Advanced Lifeskills
  4. Pick the Brain
  5. Finding Serenity
  6. Lifeboost
  7. Abrams.se
Har ni andra bloggfavoriter i genren ni kan tipsa om?

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: