Veckans citat

The more you claim your own destiny, the easier it will be to love unconditionally. The more you love, the more comfortably you'll fit in with all sorts of people.

Martha Beck



tisdag 1 april 2008

Kloka ord

Jag kan berätta att jag tror att peppningen med hjälp av artikeln och affirmationerna var det som fick mig att överhuvud taget gå till tentasalen idag! Sov 2-3 timmar och gick dit men var förvånansvärt klar i huvudet. Och hade tur med frågorna! When preparation meets luck :) Jag tror alltså att jag klarade tentan men är långtifrån säker. Däremot vet jag att jag antagligen hade gett upp med att plugga igår kväll utan den extraskjuts jag fick. Tänk vad några kloka ord kan göra!





How long should you try?
Until!

Jim Rohn


Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Gåslever sa...

Det var starkt jobbat!

Det har jag bara gjort en gång, eller, det var inte en tenta. Det var ett föredrag jag skulle hålla i Tysklarn. Var uppe och skrev på redovisningen tills femton minuter innan tåget skulle gå på morgonen...

Hoppas den gick bra!

Matte

Sofia sa...

Tack! Jag vet fortfarande inte hur det gick och det är inte alls säkert att jag klarade det. Men jag är stolt över att jag gjorde mitt bästa dygnet före i alla fall! Jag forfarande dagen efter är lite vimmelkantig och utmattad men det får det vara värt.